actualizare 18 august 2018

Urmare deraierii, în data de 12 august 2018, a unui tren de marfă al Grup Feroviar Român (GFR) între  Malu Mare şi Banu Maracine, până la reluarea circulației pe Magistrala CF 900 pe ruta directă Craiova – Caracal, trenurile Interregio sunt deviate pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova, înregistrând întârzieri în medie de 120 de minute.

S-a luat măsura cuplării mai multor garnituri de trenuri şi trecerii într-o singură garnitură peste porţiunea afectată de închidere, pentru evitarea blocajelor având în vedere că în zona respectivă circulaţia se desfăşoră în principal pe linie simplă, iar pentru o parte din trenurile Regio se va asigura transbordare cu mijloace auto pe distanţa Leu- Craiova şi retur.

Pasagerii care au bilete/abonamente la trenurile afectate şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor/călătoriilor, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare.

Pentru mai multe informaţii despre circulaţia trenurilor vă rugăm accesaţi LINKUL : https://goo.gl/tjPbDg

 

==============

actualizare 13 august 2018

Urmare deraierii, în data de 12 august 2018, a unui tren de marfă al Grup Feroviar Român (GFR) între  Malu Mare şi Banu Maracine, până la reluarea circulației pe Magistrala CF 900 pe ruta directă Craiova – Caracal, trenurile Interregio sunt deviate pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova, înregistrând întârzieri în medie de 120 de minute.

S-a luat măsura cuplării mai multor garnituri de trenuri şi trecerii într-o singură garnitură peste porţiunea afectată de închidere, pentru evitarea blocajelor având în vedere că în zona respectivă circulaţia se desfăşoră în principal pe linie simplă, iar pentru o parte din trenurile Regio se va asigura transbordare cu mijloace auto pe distanţa Leu- Craiova şi retur.

Pasagerii care au bilete/abonamente la trenurile afectate şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor/călătoriilor, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare.

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru inconvenientele întâmpinate.

 

==============

12 august 2018, actualizare ora 18:00

-IR 1825 București Nord – Caracal -Târgu Jiu circulă ca tren IR 12195 pe distanta Caracal- Piatra Olt – Craiova -Târgu Jiu.

– IR 1595 București Nord – Craiova pe distanța Caracal -Craiova circulă atașat la IR 12195.

– IR 1836 Cluj Napoca – Craiova – București Nord circulă ca tren IR 12900 pe ruta deviată Craiova-Piatra Olt -Caracal.

=======

12 august 2018, actualizare ora 16:00

-IR 1728 Petroșani -Caracal se anulează.
-IR 1721 Craiova – Sibiu se anulează și circulă ca tren IR 12192 Craiova (plecare 15:50) – Piatra Olt – Sibiu, după preluarea pasagerilor de la IR 1728 Petroșani -Caracal.
– IR 1723 Craiova – Sibiu se anulează.

Pasagerii care au bilete/abonamente la trenurile care circulă pe segmentul feroviar afectat şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor/călătoriilor, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare.

=====

12 august 2018, actualizare ora 15:30

– R 9008 Craiova – București Basarb  va circula ca tren R 13072 Craiova – Piatra Olt – Caracal – București Basarab.

–  IR 1596 Craiova – București Nord circulă ca tren IR 12196 pe distanța Caracal -București Nord, iar în stația Caracal i se atașează un vagon de la Craiova pentru București de la trenul 13072 ( varianta trenului R 9008).

-R 9508 Oroșova -Craiova se anulează

-R 9505 Craiova -Orșova se anulează pe distanța Droberta Turnu Severin -Orșova

=========

12 august 2018, actualizare ora 14:15

– IR 1691 București Nord – Timișoara Nord va circula ca tren IR 12199 pe ruta Caracal- Piatra Olt – Craiova -Timișoara Nord
– IR 1823 București Nord -Târgu Jiu va circula cuplat la trenul IR 12199 pe distanța Caracal- Piatra Olt – Craiova
– R 9003 București Nord- Caracal -Craiova se anulează pe distanța Caracal -Craiova iar călătorii vor fi preluați de IR 1595 București Nord – Caracal – Craiova.

========

12 august 2018, actualizare ora 13:00

IR 1692 Timișoara Nord -București Nord și IR 1824 Simeria -București Nord vor circula ca tren IR 12198 pe rută deviată Craiova -Piatra Olt -Caracal – București Nord.

Pasagerii de la R 9001 București Nord -Caracal -Craiova vor fi preluați în Caracal de IR 12197 Caracal -Piatra Olt -Craiova.

Până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova – Caracal, trenurile sunt deviate pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova și vor înregistra întârzieri de circa 100 de minute.

=======

12 august 2018, actualizare ora 12:30

Preluare COMUNICAT DE PRESĂ CFR Infrastructură

Informații suplimentare despre circulația feroviară între stațiile Malu Mare – Banu Mărăcine

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, urmare evenimentului produs de operatorul de marfă – Grup Feroviar Român (GFR), prin depășirea de către mecanicul de locomotivă a semnalului de circulație aflat pe culoarea roșie, viaductul Cârcea este afectat pe firul I de circulație, pe care s-a produs deraierea. Trenul aparținând operatorului GFR a a intrat pe firul I de circulație, pe distanta Malu Mare – Banu Maracine, pe care accesul era interzis pentru circulația trenurilor, întrucât era închis pentru efectuarea lucrarilor de reparație capitală.

Menționăm că firul II de circulație, respectiv structura viaducutului pe firul II nu este afectată.

După evaluarea primară de către personalul de specialitate CFR s-a hotârât ca circulația trenurilor să fie deviată pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova – Caracal.

==========

12 august 2018, actualizare ora 10:30

Ca urmare a deraierii trenului de marfă GFR între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine, circulația se realizează pe rută deviată, prin Jianca- Caracal-Piatra Olt-Craiova.

Astfel trenurile IR 1797 București Nord -Timișoara Nord si IR 1591 București Nord – Drobeta Turnu Severin sunt direcționate pe ruta deviată.

=========

Preluare COMUNICAT DE PRESĂ CFR Infrastructură – 12 august 2018:

Circulație feroviară închisă pe intervalul Malu Mare – Banu Mărăcine

București, 12 august 2018

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, circulația feroviară este închisă începând cu ora 08:20 pe raza SRCF Craiova, între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine din cauza deraierii a 6 vagoane din compunerea unui tren de marfă, aparținând operatorului privat GFR (Grup Feroviar Român).

Trenul, care avea în compunere 23 de vagoane și circula pe distanța Slobozia Veche – Curtici, transporta produse petroliere. Menționăm că locomotiva trenului a deraiat și 6 vagoane din compunerea trenului 80315 aparținând GFR s-au răsturnat în viaductul Cârcea.

La fața locului se deplasează reprezentanții autorităților care vor ancheta cauzele producerii acestui incident, precum și echipele de specialiști care vor interveni pentru eliberarea gabaritului.

În prezent un tren de călători a fost oprit în parcurs (IR 1797 București Nord -Timișoara Nord – în stația CF Jianca) și așteaptă redeschiderea circulației.

Vă asigurăm că măsurile operative întreprinse de personalul feroviar au ca principal scop asigurarea continuității traficului feroviar și redeschiderea circulației în condiții de siguranță.

Pentru informații suplimentare referitoare la transport vă rugăm să vă adresați operatorului privat, GFR.

Vom reveni cu informații despre circulația feroviară .